Sunday 19 October 2014

Hardships

Makin serabut aku fikir hidup ni .. Dengan ayah yang macam tu .. Dengan study aku yang entah ke mana-mana .. Aku survive sorang-sorang untuk hidup kat Shah Alam ni .. No one care .. Even my family .. Tak ada tempat aku nak share .. Aku rasa family aku sekarang ni pun dah porak-peranda .. Bagai retak menanti belah .. Aku ni student tapi banyak benda yang menganggu aku untuk study .. Macam mana nak concentrate kat study kalau macam-macam masalah yang timbul ? Dengan adik yang selalu menghimpit aku dengan masalah duit .. Pening kepala aku .. Haish .. Aku ni bukan anak orang kaya yang senang-senang mak bapak bagi duit .. Duit pun aku kena cari sendiri .. Sampai aku terpaksa buat part-time job untuk tampung hidup aku .. Sometimes aku rasa give up pun ada ..

No comments:

Post a Comment